POJĎTE PÉCT A KAFOVAT S NÁMI

Máte rádi pekařské řemeslo, finance nebo se spíš vidíte u kávovaru s konvičkou jemně napěněného mléka? 

V naší pekárně zaměstnáváme jak zkušené pekaře, co se nezapotí při vytahování pecnů z horké pece, tak i nováčky, kteří se chtějí naučit práci s těstem. Právě hledáme:


V pekařských kavárnách ZZ najdou uplatnění protřelí baristé, co vyšvihnou latté art i poslepu, stejně jako nadšení milovníci kávy, kteří se nemůžou dočkat, až se to od zkušenějších kolegů naučí. 

Barista / ka v pekařské kavárně

Milujete výběrovou kávu? Chcete se zdokonalit v latté artu, u toho prodávat dobré pečivo a uždibovat kousky? Potom vás chceme :-) 

Náplň práce:

  • připravovat výběrovou kávu od Dos Mundos na moderních kávovarech (batch, espresso, latte art)
  • prodávat naše řemeslné pečivo
  • usmívat se na zákazníky :-)
  • podílet se na organizaci prodejny, pracovat s pokladnou

Budeme rádi, když pošlete CV na adresu tereza.simeckova@zrnozrnko.cz.


Pekař / ka řemeslného pečiva

Do naší moderní řemeslné pekárny v Praze Nuslích hledáme pekaře, který bude péct sladké i slané pečivo v režimu krátký dlouhý na ranní nebo odpolední směnu. 

Náplň práce:

  • míchat, překládat a ručně stáčet do ošatek kvasový chléb
  • kynout a péct chleba a další pečivo
  • pracovat s moderními stroji (hnětače, dělička, etážová pec Hein s osazovákem) 

V případě zájmu pošlete CV na adresu jan.sklenar@zrnozrnko.cz


Finanční manažer 

Máš zkušenosti s financemi? Máš srdce na správném místě? Chceš být součástí skvělého a pro věc zapáleného týmu? Přidej se k nám. Hledáme někoho fajn, samostatného, zkušeného v agendě financí a spolehlivého, který by se ujal role finančního manažera v naší rychle rostoucí společnosti.

Náplň práce:

  • koordinace menšího týmu finančního oddělení
  • pravidelné závěrky a reporting pro vedení společnosti
  • úzká spolupráce a pravidelný reporting pro CEO
  • nastavení a optimalizace finančních a účetních procesů napříč firmou
  • správa a monitoring závazků a pohledávek - komunikace s partnery o termínech úhrad závazků, prioritizace jejich úhrad (nájmy vs. bankovní záruky, energie, mzdy, odvody, daně, splátky bance, kritické služby, zboží, atd.)
  • řízení cash flow - plánování příjmu a plateb, monitoring plnění, platební příkazy
  • správa bankovních produktů - projednání a administrace veškerých smluv, financování, čerpání, bankovní záruky, akreditivy, projektové financování
  • controlling a reporting - roční plán tržeb a nákladů, měsíční a roční výsledky
  • vybrané účetní úkony, závěrky, DPH, inventury

V případě zájmu pošlete CV na adresu tereza.simeckova@zrnozrnko.cz 

zde si můžete prohlédnout inzerát


Asistent*ka finančního oddělení 

Máš zkušenosti s financemi? Máš srdce na správném místě? Chceš být součástí skvělého a pro věc zapáleného týmu? Přidej se k nám. Hledáme někoho, kdo je fajn, samostatný, spolehlivý. Jednoduše hledáme osobu, která by se ujala role asistenta*ky ve finančním oddělení v naší rychle rostoucí společnosti. Přibližně poloviční úvazek.

Náplň práce:

  • administrativní podpora účetnímu oddělení
  • vystavování faktur a podkladů fakturace
  • zpracovávání neplatičů a jejich urgence
  • práce s pokladnou společnosti
  • zpracování tržeb společnosti
  • jednoduché účetní operace
  • práce s dokumenty a jejich skladování
  • další administrativní úkony a práce s daty

V případě zájmu pošlete CV na adresu tereza.simeckova@zrnozrnko.cz 

zde si můžete prohlédnout inzerát